یزدفردا "انتخاب قالیباف به عنوان یکی از شهرداران نمونه جهان و همچنین قرار گرفتن تهران در ردیف شهرهای زیبا و تمیز دنیا نشان دهنده تلاش بی وقفه ای مدیر شهری در بهبود وضعیت پایتخت است و شاید بتوان اظهار داشت که شهردار تهران از دیدگاه جهانیان نیز یک شهردار نمونه است.
یک عضو هیات رییسه مجلس با بیان اینکه قالیباف مدیریت شهری را با کار و تلاش بی هیاهو توام کرد،گفت: شهردار فعلی تهران بدون توجه به جنجال ها و هیاهوهای سیاسی اقدامات ارزنده ای در مدیریت کلان شهر تهران از خود برجای گذاشته است.

محسن کوهکن در گفت و گو با خبرنگار «فردا» با اشاره به فعالیت های سازنده ای که در دوره مدیریت قالیباف در شهرداری تهران صورت گرفته است، اظهار داشت: شهر تهران از زمان روی کار آمدن شورای دوم شهرها و روستاها به صورت کاملا حرفه ای وارد فعالیت های ساخت و ساز و بهبود کیفیت برنامه های عمرانی خود شد .

وی افزود: انتخاب قالیباف به عنوان یکی از شهرداران نمونه جهان و همچنین قرار گرفتن تهران در ردیف شهرهای زیبا و تمیز دنیا نشان دهنده تلاش بی وقفه ای مدیر شهری در بهبود وضعیت پایتخت است و شاید بتوان اظهار داشت که شهردار تهران از دیدگاه جهانیان نیز یک شهردار نمونه است.

این عضو هییت رییسه مجلس تصریح کرد:هماهنگی که در پیشبرد برنامه های حوزه شهری میان شهرداری و شورای شهر تهران وجود دارد از جمله دلایل موفقیت برنامه های قالیباف است.

وی با عنوان این مطلب که نوع نگاه قالیباف در پیگیری مطالبات مردم قابل تقدیر است،متذکر شد: تداوم سیاست شهردار تهران در اداره این کلان شهر منجر به رفع محرومیت ها و نارسایی های فعلی تهران و بهبود کامل وضعیت خدمات رسانی آن خواهد شد.

کوهکن همچنین در رابطه با نقد سیستم مدیریت کشور از سوی شهردار تهران گفت:من نیز معتقد به ایراد ساختاری سیستم مدیریت کشوری هستم اما برای نقد این سیستم ابتدا باید به بررسی مصادیق آن پرداخت.

وی تصریح کرد:دولت برای بهبود اقدامات خود در اداره کشور باید از تصدی گری های خود بکاهد و درصدد واگذاری امور بخش های قابل انتقال کشور به قسمت های دیگر باشد.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا